Suspesa l’entrevista a Jose Ramón Vaya a la MK

Suspesa l’entrevista prevista per divendres amb el cap de l’oposició del PSPV-PSOE de Benigànim, Jose Ramón Vayà.

Pareix ser que en la MK han considerat mes oportu per a la nit de divendres emetrer algo del trinquet de Benicolet. Cuant han preguntat quant emetran l’entrevista, han dit que mes avant, pero no han dit cap data en concret.

La pregunta ara seria: Hi ha algun interes en que la gent no veja l’entrevista? El dilluns no sabien els de la MK que tenien que emetrer lo del triquet de Benicolet ? Ha intervingut algu del PP local per a que no es veja l’entrevista?

Anuncis

52 pensaments sobre “Suspesa l’entrevista a Jose Ramón Vaya a la MK

  1. ELS QUE ES DONEU A CONEIXER SOU VOSALTRES, QUE SOU CAPAÇOS DE SUPLANTAR NOMS, PER INTENTAR CONFONDRE, IXA ES LA DEMOCRACIA I LLIBERTAT D´EXPRESSIO.
    UN 10 PER AL ADMIN, PER PERMETRE QUE ES PUGUEN DONAR AQUESTES SITUACIONS.
    UN 10 ADMIN.
    PENGAT UN MEDALLA.

  2. Crec que és veu a la vista que ixe no eres tu, o no veus que el dibuixet teu no ix? De totes formes acabe de vindre de viatge i ho he vist ara, pero ara ho corregiré per si acás…..

  3. no he suplantat a ningu, soc el mateix “jo” pero no se perque se m’ha canviat el dibuixet, pero a mi no em compares en gentola com vosaltres, i si no has negat res del que he dit ni has contestat es perque sou com he descrit

  4. pero mos faran tot lo que mos han promes o no???molt de parlar tots pero el poble sols vol saber si totes les infraestructures que estaven previstes per a beniganim es faran o no….de moment al poligon de la carretera a quatretonda ja estan fen-la,..algo es algo,,,quant començaran les obres de la rodona de l´estacio i el seu parquing????,…el poble ha de creixer,,,vullguem un beniganim prosper i referent de la comarca,,mane qui mane,,,adeu amics

  5. Solna7, si no ho entes mal, dius que he estat parlant baix el nom de solana7, i te dic que es mentida, ja he dit que jo he parlat com a “jo” pero no se perque el dibuix se m’ha canviat.
    Carabinieri,si ho tenen que fer tot o no, no ho tenen que dir perque ells no tenen pensat fer res. Lo del poligon de la carretera de quatretonda, es va començar quan manava el psoe, aixina que els pp no s’atribuixquen el merit que aixo ja estava en marxa

  6. PER A “JO”. JO NO HE DIT QUE HAS PARLAT AMB EL MEU NOM.
    JO DIC QUE TUS FAS REFENCIA AL ESCRIT ABANS DEL TEU, QUE ESTABA ANOMENAT COM SOLANA7,ARA ESTA ANOMENAT COM SOLANA9; IXE DIA ESTABA ANOMENAT COM A SOLANA7.
    DESPRES HA CAMBIAT A SOLANA9.
    AIXO NO ES DEU PERMETRE.
    O NO?.

  7. JO SOC AMO DE LES MEVES OPINIONS ENCERTADES O NO.
    ESPERE “ADMIN” QUE NO TORNE A PASAR,
    DE LO CONTRARI TOT LO QUE S´ESCRIGA NO TINDRA NINGUN SENTIT I PEDRA VALOR CADASCUNA DE LES OPINIONS DE TOTA LA GENT QUE ESCRIU.
    TU MATEIX.

  8. Com comprendràs jo no estic 24H al bloc i com tots veig les coses quant puc i tinc temps lliure…. per tant tot es corregix pero no esperes que siga inmediat… que no estem 24H pendents dels diferents comentaris….
    Salutacions

Deixa un comentari

