Entrevista Francesc Romeu – LPTV

Ací ús passe una interessant entrevista el pre-candidat a la Generalitat, Francesc Romeu, que es perfila com un dels màxims aspirants a la secretaría general del PSPV-PSOE. Casualment va estar Dijous passat al Saló Mirador de Benigànim, amb representants de les comarques centrals.

Anuncis

8 pensaments sobre “Entrevista Francesc Romeu – LPTV

  1. Aquesta entrevista es un poc vella, jo el vaig escoltar el dijous en el mirador i em va agradar molt ja que entre altres coses s’oposo a temes nous que han eixit fa poc al debat politic del pspv, entre altres, al camvit de nom del PSPV i al gir al centre del partit, ja que com molt be va dir ell, “vaig naixer d’exquerres, soc d’esquerres i morire d’esquerres”.
    Salut i Republica

  2. Ja, sembla que és el candidat més d’esquerres, per que l’altre amb possibilitats que és el Jorge Alarte sembla més de centre, de fet crec que ni parla valencià…

  3. a mi tambe em va agradar molt com va parlar Romeu, pero crec que la representant que va parlar del psoe de beniganim, deuria d averse estudiat un poc mes el discurs i no anar tant a ceges cuant ve un precandidat important al nostre poble.
    Romeu al menys parla valencia i es valencia, que es molt important.

  4. jo crec que a la de Beniganim el que li falta es ensenyarse a parlar en públic, perque pareix que li falte seguritat i convicció en el que diu.
    Pero bueno, es jove , i aixó es pet dependre.
    En cuant a Romeu, m’agrada.
    (Inma tambe, eh)

  5. Tens rao Pep, a Inma li falta un poc de seguretat, pero aixo es una cosa que es cura amb l’experiencia, pero teniu em compte que aixo de parlar davant de tanta gent, a tots ens posaria un poc nerviosos.
    Salut i Republica

  6. Es que la gent que va parlar en el sopar,em va sonar prou bona, igual que el xicot de Xativa, que per a ser tan jove,
    tenia molta força i molta seguretat parlant.
    Aixo a la gent els dona molta confiança, i es un vot al seu favor.
    De totes formes, aixó de parlar davant de tanta gent,
    es depren, i el anar juntanse en gent del nivell dels del sopar, li ensenyará mol a esta xiqueta.
    Salut i Republica.

  7. jo no dic que estagera mal que parlara Inma, sols dic que si be un personatje important podrien haber parlat Rosa o Jose Ramon, per que crec que ho haverem fet millor davant de tanta gent forastera, per que si parla en un sopar del poble no pasa res tots ens conegem, pero en un sopar de estos no.

Deixa un comentari

