Wyoming hem dedica un monòleg

Tal i com us vaig comentar ahir, ahir vaig ser el protagonista d’un monòleg de Wyoming al programa de “El Intermedio”

El motiu tal i com us vaig dir ahir la questió és que en “El Intermedio” havíen fet la broma de comprar accions de Telecinc, i cada dia comparaven si havíen perdut o guanyar diners, pero aquesta comparació la feien malament.

Comparaven el preu d’obertura i de tancament del mateix dia, en vés de fer-ho amb el del dia anterior que sería lo lògic.

A més de corregir en directe, hem van dedicar tot un monòleg, gràcies a “El Intermedio” des de ací, sens dubte un dels millors programes de la televisió actual. Ací teniu el video:

Anuncis

9 pensaments sobre “Wyoming hem dedica un monòleg

  1. jajajaja!!!!!!!!! Joan eres un Crack…. que guapo!! moltes felicitat… jo també sóc seguidor del intermedio però el dijous no ho vaig veure!! que bo!! Eres un Crack i el Wyoming un altre!! jeje el video es bonissim!! alaa… ja saps… ara a portar-li els conters al Wyoming…. i quan ja estigues clavat a la sexta… ens busques una bona faeneta per allí… encara que siga per fer quatre fotocopies jejeje

Deixa un comentari

