La Vella Guàrdia

Hem rebut molts fotomuntatges relacionats amb el succeït a l’últim ple, pero sens dubte aquest és el millor

jr-enmanillat

Hem rebut moltissims correus, alguns que no hem pogut públicar per ser “massa fortets”, pero aquesta vinyeta cregem que representa clarament quin és el caire polític de l’Ajuntament. Enhorabona a l’autor/a.

35 pensaments sobre “La Vella Guàrdia

  1. anonim, en que et bases per a dir que don juan es el millor?
    -en que no ens han tornat la quota de l’ecoparc? en que esta enxufant sense parar?
    -en que diu que no hi han diners i ell cobra l’hora mes cara de la comarca i a mes no para de contrarctar personal?
    -en que ha perdut la subvenció de posar en marxa el centre de dia i ara vol concertarlo el que fara que siga mes car contractar el seu servei?
    -en que hi ha gent contractada per a fer el jardí i no esta ni començat?
    -en que la rotonda que ha fet en l’entrada desde bellús es del pla urbanistic del psoe?
    -en que ha parat l’auditori projectat pel psoe i en fará un mes xicotet i en menys prestacions?
    -en que ha parat el complex esportiu del psoe subvencionat pel Consell superior d’esports i a canvi sols fará una ampliació del pati escolar i per tant seguirem sense poliesportiu?
    -en que l’asfaltat del carrer Esglesia fins la gasolinera ha sigut amb diners d’una subvenció aconseguida pel psoe?
    -en que ara al 2009 ens pujara els impostos?
    -….. espere resposta per a que ens digues per que es el millor i ens obrigues els ulls a tots.

  2. Power el del Royalti, ha dit: “PD: Ves en cuidao en la runner”.

    Estic cansadet que feu política personalitzada, és el que més odie, que la política a Benigànim és regixca per interessos, amenaçes i coses personals. Realment aí tu mateixa descrius el teu caire antidemocràtic. El problema pot ser és que pareix que a Benigànim, la democràcia encara no s’ha instal·lat del tot…. Encara que, entre tu i jo, no se si el que dius és una amenaça o un consell advertència…. si és una amenaça entrem en termes legals….

  3. molt be, es preguntara si fa falta, el que se segur es que no ho faria de forma il·legal com puchades, que no sap ni les normes per a dirigir un ple, menut alcalde! Però del que m’agradaria que se m’informara es de perque el senyor puchades es el millor, per alguna de les raons que he dit en un comentari anterior o per altres que desconec?

  4. Mai habien expulsat a ningun concejal del ple de l’ajuntament, el que pasa es que cuant els del Pp no tenien arguments per a debatir s’alsaen i se n’anaen, i aixo ho varen fer varies vegades

  5. lo unic que sap fer es crear discordia es malo, malo com Jimenez de los Santos, mira si es malo este tio de tot lo que li diu a Gallardon en la COPE y que els tres mosqueteros, ROUCO-CAÑIZARES Y GARCIA GASCO eu consistixen, es igual que J de los Santos o pichor, tart o pronte els del PP sabran qui es ell.

  6. Clar que sabem qui és “pereta”, una persona molt vàlida, amb bona formació i principis. Soc votant del partit popular i pense que és una figura importantissima dins del partit i el grup de concejals. A més a més, considere que és l’única persona que posa nerviosos als oponents amb la veritat per davant.
    T’agrairïa que fores una mica més respectuosa amb els adjectius “pequeñajo” i “malo”, pensa que hi ha gent que està de la seua part.
    Un poc de respecte, no? pensa que quan escrius així mostres molt de rencor i gens de tolerància.
    No creus Joan? No es pot parlar de tot amb respecte?

  7. hola hola estic amb tu en lo de que tenim que tindre respecte pels demés perque hi ha voltes que tots posem alguna parauleta que no deuriem. a mi m’agradaria, ja que l’anonim que diu que puchades es el millor no contesta igual que tots els del pp quan no vos interessa, que algu com tu que es declara votant del pp contestara al meu comentari que esta un poc mes amunt (el mes llarg) sobre les coses que ha fet o no ha fet en el que porta manant, per vore discutir si es tant bo com tots defenseu o no, ja que vosaltres vos agrada pergar-li tantes voltes a les coses quan voleu, perque ara no feu cas d’eixe comentari?

  8. mira ” hola hola ” no se perque creus que te bono formacio si totes les denunsies que a posat a jose ramon per a posarlo en mal lloc inclus cuant potava a la gent a la notaria per a que firmaren per recuperar el recibo del ecoparc les a perdut,yo no el vullc per advocat y els principis no se tu que consideraras principis,pero crec que tots el conegem

  9. no solana no, aixo no va ser exactament aixina. el pp va demanar una informació i el psoe li va donar. pero despres els cirurgians es van donar conter de que hi havia mes, pero no els la van donar perque no demanar la resta, i van voler denunciar això. si sobre una cosa hi han diferents apartats i tu em demanes un en concret jo et done el que em demanes, no tinc perque donar-te res mes. ara si el pp no sap demanar les coses com cal es una altra cosa, no manipulem solana7

  10. t’ho explique d’una altra manera: per exemple, si sobre una llei tu em demanes un article jo no tinc perque donar-te la llei sencera, jo et done el que em demanes, ara si despre et dones compte de que la llei te mes punts no t’enfades en mi per no saber informar-te i demanar tot el que necesites ni intentes denunciar-me per això.
    Ara, del que estic donant-me conter es de que ningú em contesta les preguntes del comentari que tinc a l’inici de la noticia, es el 3er , referent al que esta fent puchades, canvieu de tema amb molta habilitat. l’anonim ja no em diu res, pero esperava que algú del pp m’ho explique, pero com ha dit XEEEEE, no em contestara ningú.

Deixa un comentari

