La neu cau sobre Benigànim

Aquest matí ens hem llevat amb el nostre poble, Benigànim, de color blanc. Us oferim un recull de fotografíes que ens ofereixen des de “Bloc Actualitat

Convent
l'Ortisa Nevada

+: Envia’ns les teves fotos de la neu


14 pensaments sobre “La neu cau sobre Benigànim

  1. dnou els mestres no decideixen si van a escola o no. la ordre de anular les classes ve de la generalitat i si anulen les classes encara que fera sol els mestres no poden quedarse donant classes.
    Salutacions

  2. Què sort ser mestre de Benigànim on va nevar menys que a Llutxent i allí la generalitat no va decretar res de no anar a l’escola.No sería el sr Vayà qui ho va decretar i s’amaga darrere l’esquena de la Generalitat?.En València no saben si ací neva molt o poc, però si el director crida dient que ens estem enfonsant en la neu,allí s’ho creuen i donen “festa”.

  3. julia, quines ganes de difamar i desprestigiar a JR, i perque no critiques al senyor puchades per demanar reducció de jornada per a cuidar a sa mare quan es sap que es mentida,i despres de vore com en estiu a cobrat jornada completa?
    I respecte a lo de que alli en consellería igual s’ho creuen tot, no ho dubte, perque els peperets sou d’eixos, sous fidels als vostres amos i no teniu opinió pròpia, i queda demostrat com aci en benig van prometre coses que tots sabiem que no es farien i aixina i tot (a més de comprar vots) han guanyat i ara ahi tenim el poble parat. I tambe queda demostrada la vostra fidelitat incondicional al PP, quan el Rus, el benvolgut amic de Puchades vos diu burros i encara defenseu el seu treball.

  4. Contestant a jo.
    Perquè mescles flors i botifarres? Jo no tinc res a dir del sr. Puchades perque ell no va decretar que no hi haguera escola.No he parlat del sr vayà com a batle si no com a director de l’escola. Jo vaig haver de buscar qui es quedara amb els meus fills que no tenien escola i això li ho dec a Vayà com a director.
    a Llutxent, a Quatretonda, a Benicolet…va nevar més que ací i va haver-hi escola per molt que ho dubte anònim. Si a l’institut es va fer el mateix, això em diu que són tots molt treballadors, però tampoc els de l’institut em van fer correr a veure qui podia tenir els meus fills. Jo a l’altra vegada que naixca vull ser mestra de Benigànim.B7s guapetón.

  5. Julia, aleshores estas enfadada no perque no haja hagut escola, sino perque no podies deixar als teus fills amb ningú, els teus fills son fills teus i no del director del centre educatiu. La decisió de que no hi haja clase, no es del director d’un centre, l’ultima paraula la te conselleria. Respecte a lo de ser mestra, no es penseu tots que per tindre vacances en nadal, pascua i estiu, es una feina molt fàcil. Els mestres i professors no tenen quasi autoritat davant els alumnes i el mes fort es que els mateixos alumnes ho saben, i donar clase d’eixa manera es bastant complicat, que si ja es dificil aguantar a dos fills per exemple, imaginat a 30 fills d’altres persones i tenint menys autoritat que un pare, i no em referisc a pegar a ningú, pero es que tens que anar amb percaució de no alçar-los massa ni la veu. Bsts guapetona

  6. Per a jo, la decisió de no fer escola es del director del centre. NO se per que dius que es cosa de la Conselleria. En l’institut van suspendre les classes a tercera hora per que no estaven els alumnes de LLutxent i Quatrentonda per que no havien passat els autobusos a arreplegar-los. I a l’escola les van suspendre per que algú va decidir que havia nevat molt i no podien donar les classes.

    Salut.

  7. si com a director va decidir no fer escola ,te autoritat per a fero y si no et pareij be reclama a conselleria y avore si el sancionen

  8. jo no reclame a ningú, sols dic que la decisió la pren el director previa consulta o no a la Conselleria. L’escola té autonomia per a prendre eixe tipus de decisions, sols vull que quede clar.
    Salut

  9. Pero queda clar que no tenien molta gana de fer feina.La seua feina. Total per 4 volvetes de neu, que no van caure dins de l’escola.Si tot ho fan igual…I no culpeu a la conselleria que allí no tenen culpa.I si l’escola te autoritat per a suspendre les classes tal com diu anònim, hem de reconèixer que és una decissió totalment errònia,després de tantes vacances de nadal i a l’espera de la beata … Jo em pregunte: si l’escola no fòra pública i fòra privada s’hauria pres la mateixa decissió?.Segur que no.

Deixa un comentari

