l’Utilització del ban municipal

l’Ajuntament de Benigànim ha cedit l’utilització del ban per a realitzar campanyes publicitàries de una forma abusiva

megafonia

Per posar un exemple recent, la publicitat sobre la realització del musical “Jesucristo Superstar” ha arribat fins a límits d’una campanya publicitària en tota regla. Dia i nit, mati i vesprada, dia rere dia, sense tindre en compte horaris… De fet fa una estoneta també s’ha fet publicitat d’una recollida de firmes en suport a la cadena perpètuar i altres vegades s’han fet anuncis publicitaris de negocis.

No podem instrumentalitzar el ban per a realitzar campanyes publicitàries abusives sense cap control horari. És convenient que s’informe als ciutadans de totes les activitats que tenen lloc en el poble, però no d’una forma abusiva que arriba, en la meva opinió, a ser molèsta.

141 pensaments sobre “l’Utilització del ban municipal

  1. Joan dixau lo més inteligent es no contestarlos per que no atenen a arguments… que mauren ells soletes

  2. Aixo si que no meu esperava m’hacava d’arribar la noticia del director del grup de teatre, que m’habien fins a SALUDAT, jo que pinte en tot aço?, si jo sols he entrar una vegada i vaig deixar ben clar la meva idea, de tot aço, i que ara perque al director li agrade agafar-se a parauleries( Que a mi hem dona exactament igual), se m’estaque a mi pel mig, hem pareix una falta de respete cara a una persona com jo que no pinta faba, aaaaa per cert on esta eixe saludo o aixo que m’han dit que m’havien dit????

    1. L’he llevat per que pareix que dirte (“Salutacions Miguel”) era una falta de respecte. Per cert que ve disimules els canvis d’usuari, s’ha de dir que vals.

      Salutacions Igualment!

  3. Mira a vore la manera de acabar tot aquest jaleo que es fortísim que en 5 dies tingues uns 130 comentaris!!!!!!

  4. Si entre altres coses igual tu n’has escrit la mitat de tots ixos, i jo l’altra meitat. El pitjor és que seguixes enganyant, a pesar de que ja ho has reconegut.

    Salutacions

  5. Pero si ahi a escrit quasi tot el grup de teatre, en els noms quasi iguals, iguals o relacionats amb el grup ,dons jo he estat en un de tots eixos comentaris.

  6. Mira Joan no acuses a Miguel d’aixo,perque asi hem escrit tots! i em gastat els mateixos noms pa firmar, aixina que te quede claret!
    JESUCRISTO SUPERSTAR(8) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Ja veig que has cridat a algún amiguet. Entre tu i jo, Miguel, se que has mentit i que has escrit més de 40 comentaris en diferents noms. A més t’has deixat en evidència dalt quant t’he saludat, has canviat de llengua i has dissimulat per intentar fer-nos creure que eres un altre usuari.

    Reflexioneu sobre el que heu fet, per la meva part aquest post s’acabat, Miguel sap millor que ningú que ha fet per tant… això queda en la seua consciència.

    Salutacions i Bona Nit a Tots!

  8. ahí ahó joan, les coses ben clares, que no ens enganyen i ens manipulen!!!! que per això ja està el PP!!!

  9. xeeee que nom mes acertat.
    L’EMBOLIC.
    Mira que haveu embolicat açó.
    Enhorabona al grup per l’exit, i per mantindres com a grup, que ja es prou.
    I no es feu tan cansinos.
    Ah i enhorabona a Joan per la paciencia i l’educació que demostra tindre en aquest blog.
    Gracies, Joan.

    1. Deixeu de criticar a MIguel que aso a sigut cosa de tots els del Grup i que tu ages sentit el ban mes que els altres no bol dir que aja sigut exesiu perque nia llocs del poble que ni se sent!!! i el ban es de tot el poble i pot gastar-lo qui vullga.

  10. Donat que ací ni ha gent que ja ha passat de l’opinió a l’insult i a més insistixen, em veig en l’obligació de posar punt i final a aquesta discusió.

    Ho lamente per les persones que volien debatir civilitzadament, pero ja és diu que paguen justos per pecadors.

    Salutacions a tots!

Els comentaris estan tancats.