Una gravació prova l’estreta relació entre Camps i la xarxa corrupta

Unes conversacions en mans de la policia i destapades per “El País“, mostren clarament l’estreta relació entre el president valencià i el cap de la trama a la zona

campscorrupcio

Arran dels enregistraments telefònics es desprèn, presumptament, una relació estreta entre Francisco Camps i Álvaro Pérez, presumpte cap valencià de la xarxa que dirigia Francisco Correa. Segons ha publicat El País, Camps i Pérez no només mantenien una relació estreta, sinó que l’empresari, a més a més, va fer regals, de molt de valor, al president valencià i a la seva família.

El president valencià, Francesc Camps, ha dit que el contingut d’unes presumptes converses telefòniques, enregistrades per la policia espanyola durant la investigació de la suposada trama corruptiva, són ‘un muntatge’ i una ‘mentida’. Aquestes converses han estat publicades avui pel diari El País i vinculen Camps i Pérez. Mariano Rajoy, que és a Barcelona per motiu de la Diada de Sant Jordi, ha dit que reiterava la seva ‘confiança’ en Camps.

logovilaweb
Noticia Completa
Anuncis

9 pensaments sobre “Una gravació prova l’estreta relació entre Camps i la xarxa corrupta

  1. pobrets estos del pp, que tots van en contra d’ells! tal volta si explicaren un poc mes les coses en compte d’amargar-se i no contestar a la premsa… Em fan gracia perque quan ells acusen a algú es veritat el que diuen, pero quan els acusen a ells, em de donar la presumció d’inocència, perque quan son ells acusats tot es mentida i tot inventat. En tanta investigació que esta fent-se i tot el que ix es mentida i es que ells mateixos es contradiuen:
    – al correa este, el pp l’acusa de que ha estat fent “cosetes” usant el nom del partit i diuen que es una persona que li ha fet molt de mal al pp. aleshores perque molt de temps despres de haver organitzat actes per al pp membres del partit tenen tanta relació en ell i accepten regals?
    – ara les conversacions diu Camps que son mentida, que son un muntatge, pero per altra banda diu que son una flitració del cos de policia de la comunitat valenciana al periodic. En que quedem, son mentida o no? perque si son mentida, no potser una filtració a un periodic per part de ningú, en tot cas el periodic se les hauria inventat, no es pot filtrar una cosa que no existeix.
    Ai mare, que poc a poc van eixint cosetes, i per aixo camps pensa que si calla millor, perque amb tanta mentida ja no sabrà ni les que ha dit, per tant millor callar a vore si falla la memòria i clavem la pata.

  2. tranquil molt honorable sr president de la meua terreta valenciana ,hara eixira el noste amic solana 777777777 i el defenxara, voste no mos hinagurara el AUDITORI(gracies)

  3. LUIS SOLANA
    24/04/2009

    Una delgada línea roja

    No escribais más sobre Camps

    Os lo pido por favor, no hagáis más comentarios sobre Camps. Francesc Camps, presidente de la Generalitat de Valencia está políticamente en estado de coma. No digais nada más sobre este político que está viviendo sus últimas horas en ese su mundo. Tened compasión de él. Hay fuertes rumores muy negativos sobre su estado de salud política: un virus recientemente descubierto lo tiene postrado en el lecho político del dolor. El virus se llama “Gürtel” y no se ha encontrado más cura que la dimisión. Tened piedad y dejadle dimitir en paz.
    Ha sido emocionante leer los textos de sus conversaciones con Álvaro Pérez sobre cariño y regalos. Es muy triste comprobar que el virus Gürtel se lo contagió precisamente su amigo del alma, Alvaro Pérez llamado por algunos El Bigotes. No me podéis negar que el pobre Camps ha tenido mala suerte con su salud política.

    Ahí está, andando de romería en romería pidiendo a los cielos -seguramente- la recuperación de su salud política. Hace bien en solicitar la intervención divina, porque los médicos de los juzgados no le dan muchas esperanzas. Es una pena.

    Una persona tan joven, con tanto futuro y con tan mala salud política. Una persona que hizo posible la labor titánica de aupar a Mariano Rajoy a la cima del PP; una persona que ha convencido a muchos valencianos de que goza de una salud política de hierro para su bien común; un dirigente popular para la eternidad. Pues ese gran político se nos va.

    Se nos va Camps aquejado de una enfermedad política sin curación posible: el que produce el virus Gürtel. Es muy triste.

    Ya sé que no debería hablar tan claro estando todavía de cuerpo político presente. Ya sé que los compañeros del PP le animan a seguir paseando y actuando como si nada pasase. Ya lo sé. Incluso puedo intuir el sufrimiento de su mujer, Isabel, que conoce mucho sobre por qué se contagió su marido del maldito virus con nombre alemán. A todos quiero darles ánimo en esta hora política terminal para el presidente de la Generalitat valenciana.

    Ya supongo que Francesc Camps y todo su entorno son católicos devotos que aceptan los tiempos de la muerte sea del tipo que sea. Pero me permito aconsejarles que sepan que la eutanasia política es a veces una saludable decisión para fieles y para infieles. La dimisión no es un acto tan difícil: dura unos minutos. Y luego viene una paz profunda y serena.

    Por piedad para con un caso perdido; no escribais más sobre el presidente Camps: dejadle dimitir en paz.

    Luis Solana es militante socialista y promotor de Nuevas Tecnologías

  4. Archivada la querella contra un regidor de IU presentada por el PP

    El alcalde de Rivas (Madrid), a diferencia de Camps, sí tenía facturas

    V.V.

    Parece que al PP se le vuelven en contra las facturas. El juzgado número 3 del municipio madrileño de Arganda del Rey acaba de archivar una querella interpuesta por el PP contra el alcalde de Rivas Vaciamadrid, José Masa (IU). El partido de Mariano Rajoy acusaba al edil izquierdista de haber pagado con fondos públicos dos autobuses para trasladar a los ciudadanos de la localidad a una manifestación en contra de la privatización de la Sanidad que está llevando a cabo en la región Esperanza Aguirre. No contaban los populares a diferencia de lo que sucede con Camps, que Masa sí que tendría las facturas y le ha bastado, para demostrar su inocencia, con presentar los documentos que acreditan que IU y el PSOE pagaron los dos autobuses.

  5. El tribunal rechaza anular las actuaciones de Garzón, como pedía el president

    El TSJV tumba el último intento de Camps por frenar el affaire de los trajes

    V.V./AGENCIAS

    Las diligencias previas abiertas por el juez Baltasar Garzón en el marco de la Operación Gürtel para investigar la posible implicación en la trama corrupta de los principales cargos del Ejecutivo valenciano “seguirán su curso”. Así lo ha decidido hoy el Tribunal Superior de Justicia de Valencia (TSJV) después de que Francisco Camps solicitase la nulidad de las actuaciones del juez de la Audiencia Nacional.
    MIRAR EN:
    http://www.elplural.com/politica/detail.php?id=33471

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s