El nou gadget d’Apple

El passat 27 de Gener la companyia de Cupertino llançava el seu nou iPad, cridat a ser el pas intermig entre els ordinadors i els dispositius mòbils. L’Espectació era màxima i els rumors ja s’havien difós durant setmanes.

El iPad és un dispositiu de pantalla tàctil que permet realitzar les principals funcions d’un ordinador convencional, com navegar per la web, veure i editar fotografies, vídeos, enviar correus, llegir llibres electrònics i moltes aplicacions externes que poden ser instal·lades en el nou dispositiu. El iPad gaudeix d’una interfície molt semblant a la del iPhone amb una pantalla tàctil de gairebé 10 polzades. El dispositiu està equipat amb totes les noves tecnologies com WiFi, Bluetooth o xarxa 3G. Les primeres unitats s’espera que es posen a la venda d’ací a aproximadament 3 mesos a un preu aproximat de 350€ (499$ als EUA).

Però si interessant resulta el producte i  la revolució que pot dur a este tipus de dispositius, més ho resulta la bona estratègia d’Apple. Apple és una companyia que ha acostumat a realitzar presentacions de productes innovadors i de molt bona qualitat tecnològica. Són productes que “simplement funcionen” com acostuma a dir Steve Jobs. Però a banda de la bona qualitat i acabat dels productes més important és el secretisme entorn al nous productes, de forma que es crea tot un ressò mediàtic sense necessitat de cap tipus d’inversió prèvia.

+ Per a més informació sobre l’iPad aneu a la web d’Apple (en espanyol)

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s