“Somiant amb Aleixa”

La meua última lectura ha sigut el XVII Premi de Literatura Eròtica de la Vall d’Albaida, “Somiant amb Aleixa”. Vaig tindre la sort de poder aconseguir-lo a la gala de l’edició del premi d’enguany que va tindre lloc a Benigànim. Sense pretendre realitzar un anàlisi exhaustiu, que per això ja teniu la del company Àngel Cano a VilaWeb Ontinyent, si m’agradaria comentar-vos dos o tres aspectes que més m’han agradat de la novela.

Com us deia, “Somiant amb Aleixa” (Mercè Climent i Francesc Mompó) va ser la guanyadora de l’edició XVII del Premi de Literatura Eròtica de la Vall d’Albaida, un premi únic dins de la nostra literatura i que tenim la sort de celebrar a la nostra comarca. Hi han tres aspectes, que personalment destacaria de la novela. En primer lloc, i tot i no tindre relació amb l’aspecte literari, la portada; el contrast del color violeta amb el blanc i el negre, i l’imatge alineada a un dels costats, crea un conjunt de colors i imatges que no poden ser millor presentació de la novela. Després dins de l’aspecte literari, sense ser cap expert, m’han sorprès l’abundància de detalls i de descripcions, junt a la destacada evolució del personatge d’Aleixa.

Sens dubte és una bona novel·la per a llegir aquest estiu! A més, en unes setmanes els autors seran presents a la Universitat Catalana d’Estiu que tindrà lloc a la Catalunya Nord a Prada. Jo tindré la sort d’estar allà, ja que estic matriculat a tota l’edició, així que ja us contaré.

Anuncis

2 pensaments sobre ““Somiant amb Aleixa”

Deixa un comentari

